بغض
پالت
نگارش در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط حبیب



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت10:46---24 آذر 1392
خدايا ميشود باران ببارد..


اين بغض


به تنهايي



ازگلويم


پايين نميرود........






نفس
ساعت10:50---14 آذر 1392
توی این دنیا هرکسی داره یه چیزی میکشه. یکی "درد" میکشه، یکی "زجر" میکشه، یکی "نقاشی" میکشه، یکی " عذاب" میکشه، یکی "داد" میکشه، یکی "سوت" میکشه، یکی "ناز" میکشه، یکی "منت" میکشه: خلاصه میون این همه کشیدنی مـــــــــــــن فقط میخواهم نفس بکشم

نفس
ساعت10:41---14 آذر 1392
بی تابم دلم یک تاب میخواهد و یک هل محکم که دلم هری بریزد پایین هر چه را در خودش تلنبار کرده!!

نفس
ساعت16:33---12 آذر 1392
چقدر باید بگذرد تا من در مرور خاطراتم وقتی از کنار تو رد میشوم تنم نلرزد؟ بغضم نگیرد؟ کسی میداند که امروز چند بار فرو ریختم از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود؟

نفس
ساعت16:04---11 آذر 1392
گاهی بی صدا نگاهت میکنم... مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی، شاید اگر بغضم فرو نشیند صدایت کنم...

نفس
ساعت15:09---8 آذر 1392
این روزها که می گذرد... یک ترانه ی تلخ...، قصه ی تنهایی های مرا می سراید...! میدانم سمفونی گوش خراشی است... روزهاست که پنبه دگر فایده ندارد... باید باور کنم‏ "‏ تنهایم "...!

نفس
ساعت11:45---6 آذر 1392
خیالت مثل چرت صبحگاهی ست! همه اش با خودم می گویم... فقط پنج دقیقه دیگر!

نفس
ساعت10:25---5 آذر 1392
عاشقانه دوستش دارم
و او عاقلانه طردم میکند...
منطق او از حماقت من نیز احمقانه تر است!

*شاملو*


نفس
ساعت9:55---4 آذر 1392
دوستت دارم، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند، وقتی که نیستی



نفس
ساعت9:51---4 آذر 1392
گاهی با یک قطره، لیوانی لبریز می شود گاهی با یک کلام، قلبی آسوده و آرام میگردد گاهی با یک کلمه، یک انسان نابود می شود گاهی با یک بی مهری، دلی می شکند مراقب بعضی یک ها باشیم در حالی که ناچیزند، همه چیزند . . .

نفس
ساعت9:40---4 آذر 1392
دلم از نبودنت پر است، آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد!

نفس
ساعت9:31---4 آذر 1392
تعلق که نداشته باشی به جایی... به کسی... به چیزی... تمام شدنت راحت تر از آنی میشود که گمان می بردی!

نفس
ساعت9:22---4 آذر 1392
خدایا... یا فریاد در گلویم را بگیر،یا بغض گلوگیرم را... هرکدام راه دیگری را بسته...

نفس
ساعت21:03---29 آبان 1392
از آدم های عاطفی بترسید... آنها قادرند که یک مرتبه٫دیگر گریه نکنند٫دوست نداشته باشند وقید همه چیز را بزنند... حتی زندگی...
پاسخ:سلام آدرس وبتو یا ایمیلتو بزارلطفا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: