روزگار...
پالت
نگارش در تاريخ جمعه 15 آذر 1392برچسب:, توسط حبیب



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت16:43---28 آذر 1392
وقــــتـــی از هــــمــــه جــــا نــــا امــــیــــد شــــدی رو بــــه کــــوهــــی وایــــســــا و فــــریــــاد بــــزن . . . آیــــا امــــیــــدی هــــســــتــــــ ؟؟ خــــواهــــی شــــنــــیــــد . . . هــــســــتــــــ . . . هــــســــتــــــ . . . هــــســــتــــــ . . .

نفس
ساعت10:50---27 آذر 1392
دیدیم نمی شود در زمین عاشق شد به آسمان پرواز کردیم وقتی برگشتیم ما را در قفس انداختند نتوانستیم ثابت کنیم پرنده نیستیم ما تــــــــــنــــــــــهـــــــ ـــا عــــــــــاشــــــــــق شده بودیم

نفس
ساعت12:00---26 آذر 1392
ردپاهایم را پاک می کنم به کسی نگویید من روزی در این دنیا بودم. خدایا می شود اســـــــتـــــــعـــــــفــــ ـــا دهم؟! کــــــــــم آورده ام...!

نفس
ساعت10:49---24 آذر 1392
ساده هستم

ساده می بینم

ساده می پندارم زندگی را

نمیدانستم جرم می دانند سادگی را

سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم

ساده می مانم…

ساده میمیرم…

اما…

ترک نمی گویم پاکی این سادگی را …


نفس
ساعت10:44---24 آذر 1392
مرا یاد نمی کند و باز دلم بی رحمانه می خواهدش چه غرور بی غیرتی داری ای دل من...

نفس
ساعت13:38---23 آذر 1392
سکوت و صبوری ام را به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار، دلم به چیزهایی پای بند است که تــــــــــــــو یـــــــــادتـــــــــــــــــ نــــــــمــــــــی آیـــــــــد...

نفس
ساعت13:32---23 آذر 1392
وقتی همه رو شبیه اون می بینی یعنی "عـــــــاشـــــــقـــــــی " وقتی اونو شبیه همه می بینی یعنی """ تـــــــنـــــــهـــــــایــــ ـــی...!!!

نفس
ساعت13:27---23 آذر 1392
اتفاق خاصی نیفتاده است ستون حوادث خالیست... هنوز زنده ام بی تو بـــــــاورت مـــــــی شــــــــــود...؟

نفس
ساعت13:29---21 آذر 1392
گاهی دلم می خواهد، وقتی بغض می کنم، خدا از آسمان به زمین بیاید، اشک هایم را پاک کند، دستم را بگیرد و بگوید:اینجا آدما اذیتت می کنن؟!!! بــــــــــیا بــــــــــریم...

نفس
ساعت13:21---21 آذر 1392
نقش درخت خشک را بازی میکنم، نمیدانم... باید چشم انتظار بهار باشم یا هـــــــــیزم شـــــــــکن...

نفس
ساعت13:15---21 آذر 1392
تو سکوت می کنی! فریاد زمانم را نمی شنوی یک روز! من سکوت خواهم کرد و تو آن روز برای اولین بار مفهوم " دیــــــــــر شـــــــــدن " را خواهی فهمید...

نفس
ساعت11:08---20 آذر 1392
آن که واقعا تو را دوست دارد به ساز آرام بودنت کفایت می کند و هرگز از تو نمیخواهد رقاصه سازهایش باشی... گاه گاهی سفری کن به حوالی دلت شاید خاطره ای منتظر لمس نـــــــگاهـــــــتـــــــ باشـــــــد...

نفس
ساعت10:54---20 آذر 1392
نسیم، دانه از دوش مورچه انداخت! مورچه، دانه را دوباره یر دوشش گرفت و رو به خدا گفت: گاهی یادم میرود که، هستی! کاش بیشتر نـــــــسیم بـــــــوزد...

نفس
ساعت17:05---19 آذر 1392
روحم میخواهد برود... یک گوشه بنشیند... پشتش را بکند به دنیا... پاهایش را بغل کند... و بلند بلند بگوید: مــــــــــن دیگر بازی نمی کنم...!

نفس
ساعت17:02---19 آذر 1392
بنده ای خدا را گفت: اگر سرنوشت مرا نوشته ای پس چرا دعا کنم؟ خدا گفت: شاید نوشته باشم هر چه دعا کند...؟

نفس
ساعت16:59---19 آذر 1392
خیابان های تنهایی دلی ولگرد می خواهد و آوازم بدون تو سکوتی تلخ می خواهد برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت ولی حتی نپرسیدی دلــــــــــت هم درد میخواهـــــــد؟

نفس
ساعت16:49---19 آذر 1392
کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه "حالت چطوره"؟ تو جواب می دی " خوبم "،کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه " می دونم خوب نیستی "

نفس
ساعت16:40---19 آذر 1392
زخم شدم شیشه به زخمم نشست شیشه شدم سنگ سرم را شکست یا رب اگر سنگ شوم لحظه ای بر دل این سنگ چه خواهد گذشـــــت؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: